ACTUACIONS

Reemplaçar els contenidors de paper-cartró actuals per contenidors antirobatori

En els darrers anys, la crisi econòmica que ha patit l’Estat espanyol ha tingut com a conseqüència la reducció de les quantitats de paper-cartró recollides selectivament. Aquest fet es deu principalment a dos motius: una disminució del consum i als robatoris que hi han, sobretot, a les grans ciutats.
Els grups organitzats de cartoners que es dediquen a sostreure aquests materials per vendre’ls després han proliferat, suposant una pèrdua econòmica pels ens locals i/o supramunicipals degut a una disminució dels ingressos obtinguts per la venda dels mateixos. 
Davant d’aquesta situació, una de les opcions que poden adoptar els ens locals per fer front a aquesta problemàtica és la substitució dels contenidors actuals de paper-cartró per nous contenidors antirobatori o bé l’adaptació dels existents, dificultant així la sostracció d’aquests materials als grups organitzats.


Fitxa tècnica

Recollida selectiva

  • Tipus fracció:
    Paper - Cartró
  • Mida municipi:
    Municipis Grans, Municipis Mitjans, Municipis Petits
  • Municipi:
    Barcelona, Getafe, Madrid, Sevilla

Butlletí