Inici / Jornades i esdeveniments / WEBINAR Nº31. Eines de comunicació

WEBINAR Nº31. Eines de comunicació
Descripció

Organitzat per les entitats que conformen la Plataforma de Residus Municipals, aquest dijous 21 de març ha tingut lloc el WEBINAR Nº 31. Eines de comunicació.


La trobada virtual ha tingut inici a les 11h amb la salutació d’Isaac Peraire, Director de l’Agència de Residus de Catalunya. La durada de la jornada ha estat d’aproximadament dues hores, finalitzant a les 12:50h.


La sessió, que ha comptat amb un pic màxim de 106 assistents i un total de 189 visualitzacions, ha estat moderada per Maria Serentill, Tècnica de Comunicació de l’Agència de Residus de Catalunya, la qual ha realitzat una introducció sobre els temes que s’han tractat al Webinar, remarcant la importància de les xarxes socials com a canals de comunicació efectius.


Seguidament, Ana Tarragona, Cap del Departament de Comunicació de l’Agència de Residus de Catalunya, ha
exposat les noves eines de comunicació de l’ARC per a les campanyes dels ens locals. Concretament, s’han presentat tres actuacions diferents: la Campanya 2023/24 Reci-CLAR!, els pressupostos de 2024 destinats a ens locals, i finalment el Kit Digital, un nou material disponible per a campanyes municipals.


D’altra banda, Juan Alonso de Velasco, Coordinador de Màrqueting d’Ecoembes, ha presentat els resultats de
l’Estudi d’hàbits de reciclatge ciutadà del 2023, que conclou que 8 de cada 10 llars espanyoles reciclen, el què es tradueix en 15,1 milions de llars en tot l’Estat. Posteriorment, ha realitzat un balanç de les campanyes locals durant el 2023, aportant exemples d’aplicació del Kit Digital.


A continuació, José Luis Magro, Gerent de Màrqueting d’Ecovidrio, i Isabel Rodríguez-Arias, Digital Manager d’Ecovidrio, han aprofundit en l’ús i aprofitament de xarxes socials en el sector dels residus. En primer lloc, han destacat la importància de la comunicació a través de xarxes socials com a eina de sensibilització, posteriorment han introduït les diferents plataformes, les seves estratègies i el públic objectiu associat, i per últim han descrit casos d’implementació.


Finalment, i per concloure la sessió, ha tingut lloc el torn de preguntes i debat amb la resta de ponents, que ha servit per comentar els dubtes sorgits i debatre sobre els temes tractats durant la jornada.

Cercador


Paraula clau
Des de data:
Fins a data:

Subscriu-te al butlletí
de Residus Municipals
per estar al dia de totes
les novetats

Nom i cognoms *
Adreça electrònica *
Àmbit Professional
Organisme